BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL





jag veeeeet att vi har varit sega på att uppdatera men bloggen har ju varit cp sen har vi ju tagit studenten
så har haft LITE andra bollar i luften :) balen var iallafall precis lika rolig som alla sa att den skulle vara! de va
många som sa att man inte skulle ha för höga förväntningar på balen men de tycker jag absolut att alla som nästa
år ska gå på balen ska ha! för de va så fruktansvärt roligt! stämningen va sjukt bra och alla var glada och nöjda!

skandalerna på balen är alltid lika hemlighetsfulla. det är inte många studenter som tjallar på varandra!
men de ska jag jävlar i mig göra. de va spyor på toaletten och badande i poolen. men inga namn nämns
väl dåååå :) DET SOM HÄNDER PÅ BALEN STANNAR PÅ BALEN! YUUUHUU!

dansandet på balen är väl nästan de roligaste, shiit tillochmed killarna går in seriöst för att dansa, även fast
alla kanske inte borde göra de, vissa killar har verkiligen ingen motorik och taktkänsla det är ju skit kul. men vissa
av dom är riktigt duktiga, henke och pontus förvånade mig åt de positiva hållet som fan, :)

så trots att maten va skit äcklig, eller ja förrätten, varmrätten va goood- så va balen förbannat rolig.
och tacka vet jag nattmaten. vad kan man mer begära efter en hel natts dansande än en kokt korv?
så illa gött :) nu ska ja äta middag.. herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0