ibland är jag lycklig så de springer i hela kroppen för mina vänner/ladyboys


ihh idag har jag lekt med beppe martin och peter. jag älskar att leka med dom. idag har varit en utav de
skönaste dagarna på sjukt länge. allt har varit lugnt och oplanerat. när beppe kom till mig idag vid halv 5
hade vi ingen aning om vad vi skulle göra. så som vanligt la vi oss och började skratta åt lite bloggar-
sen åkte vi och köpte en drake till beppe som vi sen när peter kom skulle försöka flyga. jisses de va lättare
sagt än gjort. beppe sprang som en idiot ner för idrottsgatan men draken låg bara i höjd med honom.
då kom den lysande idén att vi skulle flyga den bakom bilen. pfft ja behöver ju inte förklara så mycket
mer än att draken nu mera är död! sen kom martin från kalaset och då skulle vi ju såklart mata fåren
dom två sjukt söta lammungarna har nu blivit tama och gosiga så vi vart mycket nöjda sen gick vi och
gungade. jag är bara så lycklig att ja har mina ladyboys som förgyller mina dagar som denna då man
egentligen inte behöver göra så mycket för att ha kul. denna dag är ett fint bevis på just detta! adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0