sälen baby,

jaaaaha, nu har det varit påskafton och som vanligt har allt gått skit fort, i onsdags åkte jag, martin,
david och adam till sälen. tanken var att fira lite påsk. något annat som även det är populärt i sälen är
att åka skidor, vilket inte riktigt är min grej så jag höll mig till att åka pulka.

de va ett rent helvete att åka lift, jag råder ingen till att försöka åka transport lift i en pulka!
första gången jag skulle försöka mig på detta flög jag iväg från pulkan och blev dragen på mage efter
liften. TUR! ännu mera tur att de va 20 kilo kö bakom mig som stod och höll på att skratta ihjäl sig. + lotta!
men! tillslut fick jag till det, jag klarade hela transport sträckan vilket betyder tre olika liftar. en applåd för emy!
och lotta var inte heller så kaxig när hon trillade av liften och fick gå halva vägen. då va de ja som stod och
skrattade, så skrattar bäst som skrattar sist lotta jävel! :)


image38

påskafton tillbringades på fjällis. ett väldigt mysigt ställe men däremot ganska folktomt. iallafall till en början.
men vi lyckades ha skoj ändå. med hjälp utav davids dansande och carls förmåga att äta kilovis med
lamm så hade vi skit skoj tillslut!

resan till sälen va lätt värd 8 timmar i en bil med davids sångröst och martins ben över mig.
avslutar med ett citat från mcdonalds. FAAAAAN INTE HAN; JAG HAR ALDRIG GILLAT HONOM!
nattinatti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0