OTÄCKT ANFALLSÄGG!

okej de är officiellt! ja har inget liv! haha senaste två dagarna har ja bara jobbat och dansat.
dragit på mig feber och nu ligger ja här i 38 grader och har absolut inget liv.
kollar på ika i rutan hon e fan rolig :) OOOUUUÄÄ OTÄCKT ANFALLSÄGG!
hahah, ja ni märker ju hur lågt jag har sjunkt :)
iallafall så är jobbet nice, och dansen går braaa! på fredag drar vi till skövde och kalasar
med daniel och anton WOHO!

dagens ris!
går till allt snor i hela världen! fan va ja hatar snor! och ja har ändå hela huvudet fullt med de :( så himla
illa! kan även klämma in snorungar i kategorin för de finns inget värre än jobbiga ungar som tror att dom
kan gå före mig i kön på statoil när ja ska köpa kinderägg! JA BLIR SÅ TRÖTT!
 
dagens ros!

blir en delad förstaplats, amanda/mikey! amanda för att hon gjorde
min kväll på msn, hon gjorde mig lite gladare än va ja för tillfället va :)
och baby för att han tillome vill pussas när man har feber. YES ! :) ja
skiter faktiskt i om han blir smittad, bara ja får puss :)

nu ska ja sussa! fast ja inte är trött. woho. natti :)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha aw sötis,:), det är väl tur att någon kan göra dig lite gladare via msn när du ligger hemma o ha feeeber, hoppas du krya på dig för i helgen ska vi leka rövare du&jag:) iii, lovie!

2008-11-12 @ 12:45:05
Postat av: emy

hahah att vi ska :) skövde for the win hoppas de blir lika kul som förra gången, om inte ännu roligare ;) <3

2008-11-12 @ 15:56:28
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Linis

Men, har du kirrat jobb EMMY!! Vart?

2008-11-13 @ 20:48:23
URL: http://liniscarolina.blogspot.com
Postat av: emy

hahah att ja har! :) heco heter det, ligger i hillerstorp., :)

2008-11-13 @ 21:09:45
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0