ännu en fredag på hemmaplan! woho


idag har jag LEKIT! först åkte jag beppe och martin in till stan för martin skulle hämta
sin klocka och köpa en keps, allt detta blev gjort och sen även ett mycket gott besök på
mackmakeriet! MUMS!
sen åkte vi hem och martin dissade för HACKY träning
(vilket han nog ångrar nu, iom att han skadade sig mohah)
och jag och beppe åkte
hem till honom och bakade äppelpaj och sen kom jonte, peter och jalle så fikade vi :)
sen bar de av hem till mig och vi kollade på doobido (skit i stavningen) och åt lite kyckling
som mamma så snällt hade lagat MUMS IGEN! och sen måste ja ju tillägga att vi hade
mysigt besök utav karl, (iklädd militär uniform) G-R-R haha! okej att militärer är heta men
när man kommer på att ens vänner är militärer blir de inte riktigt lika hett haha :) aja sen
drog vi ut till den mannen och kollade på en skräckfilm som va rätt bra, otur att ja inte
minns namnet på den dock, aja sen tog kvällen slut och nu kollar ja och mikael på film
och snart blir de sängen :) NATTI!!

Kommentarer
Postat av: lisa

AWWII SÖTA

2008-10-04 @ 12:50:41
Postat av: Anonym

martin e snygg

2008-10-05 @ 13:59:37
Postat av: emy

haha jaa martin är snygg, :)

2008-10-05 @ 15:57:56
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni kommer bli tillsammans!

2008-10-06 @ 01:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0