mormor vs beppe!


idag är de dessa två som har förgyllt min dag.efter de röviga besöket hos tandläkarn åkte ja
till mormor och damsög och torkade lite golv. JA E SNÄLL! sen åkte ja hem och försökte dansa
lyckades typ lika bra som vanligt. för många idéer nu istället för att inte ha några, men de är la gött.
sen kom beppe och vi åt kyckling och kinderägg. vi fick dom nya COOLA leksakerna från kung fu
panda filmen, NÖJD! och sen kollade vi på idol och skrattade lite sen heroes och ja fattade
ingenting. inte min typ av serie. ingen skadeglädje = inge skoj!

till sist har ja ett erkännande, jag har bytt ut min HOT DAD FANTASY!!!!!
bytt upp mig kan man säga, det är numera thildas farsa som bär titeln. GRRRR!
så med tankarna på hennes pappi lämnar ja bloggen ikväll! HÄÄÄÄÄÄÄÄÄJDO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0