mormorsfödelsedag! :)


okeeeeeej idag har jag varit hos min mormor, hon fyller år idag. GRATTIS! hmm hon fick en klocka av
mig och ja fick tårta av henne :) sen kom beppe ner och grattade så hämtade vi upp martin och åkte
ut med ett ljus till axel, va ett tag sen nu så kändes gott :) vägen ut till kyrkan va jävlig och lång haha
längre än vanligt. för martin och beppe skulle bestämt fika på vägen. martin köpte ett paket riskakor
som han seriöst åt upp helt själv. okej ni som känner martin blir nog inte särskillt förvånade :)
beppe käkade gifflar och öppnade smart nog en skakad cola i bilen så de skvätte över hela himla
framsätet. så vi fick till råga på allt stanna på en skogsväg och gå ut och skaka av oss cola och
torka av i bilen med beppes besiktningsbevis. hahah tuuur! sen kom vi hem iaf, och då va de
dags för att kolla på idol, idag hittades en favorit. lars. grym kille! aja sen åt vi korv och åkte till
vgd för att tanka. hihii sen åkte jag med martin hem och nu sitter ja här, inte så rockit men så
har min dag varit :) nu ska ja duscha! sen kolla på beverly hills fast ja inte vill men de är de
ända som linn kollar på uppe, och våga sitta nere själv när de är mörkt ute :) tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0