dödens dag

detta är djävulens dag! först och främst så ligger ja hela natten och vrider
och vänder mig och kan inte somna, somnar väl runt halv 3 och ska upp
vid 6! WOHO well done! sen när ja vaknar så ligger ja för fan på golvet
istället för i sängen som normalt folk, och så får ja panik för de känns som
att min ena arm inte finns längre, asa läskigt ju har nästan fortfarande ont
i den. SEN träffade ja karolina på stationen och tog bussen in till stan
då sätter de sig en himla fjortisbrud jämte mig och spelar musik på hennes
fula ipod (inte ens den nya modellen). hon spelar så högt så hela bussen
kan höra varesig de vill eller inte, ja hade kunnat döda henne, så hade hon
fula byxor också! ja blir så trött!

sen när ja väl kommer fram till skolan så möter ja niklas och han FÖRST
IDAG informerar mig om att föreläsningen vi ska på inte är obligatorisk, att
jag med andra ord kunde stannat hemma, vaknat senare och mått hur
bra ja vill! men NEHE! plus att föreläsningen va minst intressant i hela
världen, sen när ja ska åka hem så tar de förbannade tåget minst 7 hundra
år innan man är hemma, varför i fan stannar tåget i ekeryd? herregud.

och nu är ja irriterad för den dryga ungen på 3an som RÅKADE äta upp en
skruv? ja menar vafan? aja nu ska ja bada och ta de jävligt lugnt, varva
ner för ja är fan upprörd. läs detta murre och njut av mitt nederlag, de får du
nu, ENJOY! fan! :)


Kommentarer
Postat av: hannes

haha åh typiskt =D men det är bara ta en powernap och upp med hakan sen, så skall att nog bli bra =D

2009-08-27 @ 12:09:17
Postat av: Jalle

Du är så känslig emmy, gör som farbror hannes sa;)



2009-08-27 @ 14:49:30
Postat av: emy

hahah ni snackar skit båda två, är en skit dålig dag, låt mig ha de då! :)

2009-08-27 @ 15:41:38
Postat av: Eva-Carin

Det jag tror jag vet är vad du behöver idag är en stor KRAM!! KRAM TILL DIG FRÅN MIG!!

2009-08-27 @ 19:13:36
URL: http://emmyoamanda
Postat av: Eva-carin

Jag vet vad du behöver! En stor Kram. KRAM TILL DIG FRÅN MIG!!! :)

2009-08-27 @ 19:19:22
URL: http://emmyoamandy
Postat av: Anonym

haha tack ska du ha eva carin, :)

2009-08-29 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0