TENTAN DÖDAR MIG OCH ALDINA OCH SARA HAR DAMP!

okej, idag har ja haft skola, förberedelser för tentan, maaaaaaaaaaaah!
ja vill bara dö och börja lipa så fort ja tänker på de :( menmen måste göras!
detta är typ de enda ja håller på med just nu, grammatik grammatik grammatik.


menmen, hemkommen från skolan bytte ja om och sen ner till dansen till mina
härliga brudar, duktiga i dag, fast dom på borden kan ju prova att se lite smidiga
ut haha, och de är bevisat att sara och aldina har damp, vafan är problemet,
världens sötizar som stannade med mig efter och hjälpte mig komma på dans,
men seriöst, aldina må se oskyldig ut men precis när lektionen är slut och alla
har gått så visar hon sitt rätta jag, hoppar på sara och dampar på henne, sara
ligger och skriker på hjälp och aldina snackar bara om att hon är så jävla
GANGSTA att ingen kan stoppa henne, men aja duktisar är dom iaf, trots dampet!

bildbevis på att dom inte är riktigt som alla andra, cred till alla andra dansarna
som INTE fick damp under dagens lektion, WELL DONE!



haha sara försöker som vanligt se sexy ut, och aldina va ska man säga, sötizzz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahah faan va heta !!

2009-03-18 @ 01:12:25
URL: http://aldiiiinaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2009-03-18 @ 18:00:36
Postat av: raya

hahahah Aldina är för skön, när hon tkr att hon blir för fin på kort, så tar hon ett kort som denna för att bevissa att hon kan vara extra fin .. de är va hon själv tkr, krava!

2009-03-19 @ 00:23:33
Postat av: emy

hahahh, jag börjar undra om hon inte är lite efterbliven på riktigt ;)

2009-03-19 @ 00:48:46
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Raya

hahah tro mig, jag är nästan säker på det haha !

2009-03-19 @ 16:24:06
Postat av: kicki

aldina e jämt efterbliven :P haha!

2009-03-19 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0