okeeeeeeej ja har världens tråkigaste kväll :) sååå here you go, lite info om mig hihihih :)

smeknamn:
oftast något av någon i grabbgänget, så blir oftast, emmygumman eller
sötis eller lillan eller emmsan, eller ensam. hahaha

om jag vore en färg:
hade jag nog varit grön för ja e så himla skön, hööhö men min favvofärg
är iaf grön :)

bästa platsen på jorden:
hmm ja tro ja trivs bäst bara ja har folk ja gillar runt omkring mig :) hihi
men hawaii va nice, någonstans varmt bara :)

barnprogram ja gillar/hatar:
jag gillar typ alla disney filmer, pocahontas är bäst :) och ja hatar typ alla
finska barnprogram moi mukkolat eller vafan dom heter. usch!!!!

konstiga saker som är speciella för dig?:
kanske att ja kan vrida armarna ett helt varv runt kroppen? eller att ja inte
kan dricka mjölk utan att ha isbitar i? eller att ja verkligen inte kan öppna
ett tuggummi paket, helt jävla omöjligt :)

min värsta ovana:
att jag är ganska rastlös :( svårt att koppla av å så, sen att ja e ute i sista
minuten med allting, skjuter allting framför mig, inge bra!

min bästa ovana:
att ja ofta borstar tänderna kanske, eller att ja snart har fått in ordet
sötis i svenska ordboken ;) eller att ja alltid berättar va ja ska göra när ja
ska gå på toa hahah, förlåt dennis :)

mitt livs bästa ögonblick:
studentveckan och studenten. vemod och skit, men fan va kul vi hade :)

den bästa raggningsfrasen ja vet:
typ, hej?? kanske. raggningsfraser kan dra åt helvete!! speciellt den som
brukar användas på kåren. vilken normal kille tror på allvar att en tjej
nappar på att hon har sex i blicken. usch gå å dö! :)

jag blir glad av:
överraskningar, spontana grejer å så :) när amanda kommer till mig o
har godis med sig typ haha.

jag blir ledsen av:
orättvisor och sånt. eller typ om man ska äta mat och någon tagit den
sista mjölken och man verkligen VERKLIGEN hoppades att de skulle finnas
mjölk, då blir ja lite ledsen.

kändis ja skulle vilja vara:
typ brooke i one three hill för hon hade så jävla het pojkvän. och nu har hon
de igen ;) sen är hon heting också.

kändis ja skulle vilja vara med:
hmm, johnny depp hade varit given för tio år sedan. han börjar dock bli lite
för gammal. men orlando bloom eller nån annan heting med skägg wohooo!

detta skulle ja inte ens göra om ja fick en miljon:
hmm, typ mörda min mamma? eller käka bajs!

min favorit:
drink: har typ druckit en drink på krogen i hela mitt liv haha så får väl bli den.
jordgubbe nått :)
film: ååå typ the notebook eller något. sett den hundra gånger. kan lätt se hundra
gånger till! brudig.
klädesplagg: tights eller raggsockar. så illa gott :)
musik: beror på humör, tröttis = lugn, skön musik. pigg = gladmusik :)
mat: mammas mat :) typ spagetti å köttfärsås eller köttbulle :)
dag: fredag :)
lukt: eeh, nybakat typ. :)
godis: kinderägg kanske :) eller allt som är surt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0