trött!

ja e lite sur idag, för först å främst så förstörde tv400 min kväll igår som
fan, inte visste väl ja att de va skräckfilm som gällde där nu en vecka framåt
ja trodde ju de skulle va BB repriser wohoo :) men ICKE så när ja lagt mig
och skulle börja kolla på va ja då trodde va en vanlig film så blev ja för fan
skrämd halvt ihjäl!!!!!!! sen drömde ja att ja höll på att bli mördad av nån
psyko kille som bodde här. faaan! DAMN YOU kanal 400! inte okej!

SEN har ja haft ont i både huvudet och vänster öga hela jävla dagen. vafan
ska man göra?!?!? de hjälper ju inte va ja än gör. ja blir så trött :(

och nu när ja ska lägga mig och kolla på pocahontas, en av jordens häftigaste
och även bästa filmer, så FUNKAR INTE FILMEN!!! vaaaaafan, allt ska visst
jävlas med mig idag. aja hejdå!


Kommentarer
Postat av: jätte häfftiga niclas

sötis :)

2009-10-27 @ 15:11:04
Postat av: thildis

snygg!

2009-10-27 @ 18:56:19
Postat av: thildis

snygg!

2009-10-27 @ 18:56:37
Postat av: Anonym

fin :P

2009-10-27 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0