om ja fick önska mig tio saker ja skulle få nu så skulle det vara :)


1. VÅR! inte sola och bada sommar, utan vår. kunna gå ut i kofta och
kunna gå ut till bilen utan att vilja gråta för man fan fryser ihjäl!


2. fjortistiden tillbaka. iallafall ett tag. när man precis hade börjat på
gymnasiet o inte hade några jävla tentor eller annan skit o tänka på
utan man kunde bara vara skit slapp och må skit bra!


3. en kissunge. helst den till höger för den ser lite trög ut haha.


4. mer kvalitetstid med beppe. träffade honom en snabbis idag o då
kommer man på att man faktiskt saknar honom ju :(


5. buskvällar på sommaren. när man målar fotbollsplaner, lämnar
blommor i folks brevlådor och åker på älgsafari. de är bra skit de :)


6. oboykvällar med sara. rosta mackor och prata inpå småtimmarna.
varför ska alla kompisar flytta iväg? de är faktiskt inte helt okej. :(


7. motivation till att göra dans och plugga. för just nu känns de som att
precis allting går åt helvete. maaah


8. studenttiderna tillbaka. roligaste perioden i mitt liv var lätt studenttiden.
de hände saker hela tiden och man blev as tighta innan man skulle
splittras. bal och student is the shiiiiiet :)


9. att jag vågade tatuera mig igen. och denna gången är de inte för att
jag är rädd att de ska göra ont utan för att ja e rädd att mamma ska
slänga ut mig och aldrig mer prata med mig. fan! :)


10. mer tid med ami!!!!!!!!!! som sagt så flyttar fan alla ifrån mig. okej
att hon bara flyttat till stan ett tag men de blir fan inte alls samma sak.
kom hem! :)


Kommentarer
Postat av: Ami

aww baby! Missing you! Blev massa glad av att träffa dig idag! HJERTIS! <3

2010-02-15 @ 15:41:46
URL: http://anmarisusa.blogg.se/
Postat av: Saris

aww, alltid lika söt min pärla!

små vi var på fjortis bilden, det var tider det!

2010-02-15 @ 20:55:42
URL: http://livinginbrighton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0