förlåt mamma men nu svär jag! helvetes jävla fan skit! såå! min mobil dör snart :(




ärligt talat varför mördar jag varje teknisk pryl som kommer i min väg?
ja förstår inte va ja gör för fel :( först pajjade ja min data, tappade den
i golvet, jääävligt begåvat! sen förstörde ja min kamera. eller neeee
först tappade ja den i golvet på krogen så att batteriet flög åt helvete
så hittade ja inte de, då fick ja köpa ett nytt. sen tappade ja den i marken
IGEN och då stod det objektivfel efter de har den inte funkat. och min
nya mobil som ja fick blev det fuktskada på. och NU håller tillome min
gamla mobil som ja brukade kunna lita på att dö. (judas) förra gången vi
krogade låssnade 1:a knappen. TUUUUR, den funkar fortf men finns ju ingen
knapp? och igår, på självaste nyårsafton så börjar 4:a knappen lyssna. vafan!?
:(
ja ger upp. godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Började 4:a knappen lyssna?

På vadå??

2010-01-03 @ 17:02:12
Postat av: emmy

johan din himla tjej

2010-01-04 @ 01:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0