jag är förbannad.

jag tycker också att det är hemskt att det har varit våldtäckter i skillingaryd,
allt folk blir påhoppade och att man inte vågar gå ensam hem på kvällen.
men hur fan kan man ta ut detta på ett barn? en somalisk pojke som bara är
16 år gammal är försvunnen sen 4 dagar tillbaka och hur fan kan man se
något roligt i detta? hur kan man se något roligt i att en mamma kanske har
förlorat sin son? och hur fan har man mage att skämta om det på facebook?

det som kan göra mig mest frustrerad i hela världen är när jag inte förstår
mig på människor, hur de tänker och agerar. och dessa människor förstår
jag mig inte på? hur man kan finna glädje i att en människa möjligtvis är död?
vem fungerar så? sånna här människor äcklar mig och jag skäms för att dela
kommun med dem.

det blir inte ens lite tummen upp för detta, äckliga människor! jag var ju
tvungen att ha någon att ventilera med inatt så de fick bli stackars
hannes som va den enda online på msn vid denna tiden haha och han
vill med glädje hälsa en pungspark till de puckon som skrivit inlägget!
natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha oj vuxet där...

2010-01-14 @ 04:16:33
Postat av: lisabeth

Uschja, var inne och läste det med på facebook nu. Mår illa av att läsa sånt! Blä.

2010-01-14 @ 10:16:47
URL: http://lisabeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0