idaaaag har ja jobbat, varit i värnamo, lekt med thilda, badat, fotat, kollat på fotboll, lagat världens godaste mat, packat, hur fan har ja hunnit? :)


bestämde oss för att luncha lite nere vid dammen vid preem i vgd :)

okej att denna är söt, men precis alla andra ankor där va fan as äckliga.

thilda uttrycker känslor.

HAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

lätt att detta va de bästa som hänt på länge, skrattade nästan precis
ihjäl mig. fååååååågelbajs, eller ankbajs tillome för att va exakt. hahaha

vi åkte ut till stugan och fiskade och thilda fick fisk. hon är inne i nån
''rädda djuren'' period nu och kör över igelkottar och mördar fiskar.
(måste berätta att hon döpte den till mörtis, för det är ju inte alls en
abborre??)

schysst tortyr teknik thilda. hon mördar dom inte bara hon torterar dom
också................... inte helt okej.


Kommentarer
Postat av: ps. det var inte jag som hängde upp den, eller det var iaf inte mitt förslag. och för det andra, den där igelkotten var redan död, för de tredje så va de tänkt att den där fisken skulle bli kattmat! men jag glömde påsen med fisken i utanför din dörr emmy!

jag är en djurvän/thilda

2010-06-24 @ 01:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0