maaah nu börjar det dra ihop sig att bestämma om man ska fortsätta med dansgruppen i höst eller inte...... satt och kollade igenom lite bilder och börjar inse hur länge jag faktiskt haft tjejerna. ska man bara lämna de nu då? :( hmmm

min första termin som ensam dansledare så hade jag högstadie och
gymnasie gruppen, tidningsdansen, piece of me.

please dont stop the music med rihanna med högstadiet. shiiit va små
ni är, haha dessa tjejer ja har i min gymnasiegrupp nu. följt dem sen dem
gick i 5-6an för fasen :O hahaha



året efter det var det stupid shit, girlpower dansen. kan nog säga att 
denna dansen var den som både tjejerna och jag tyckte var roligast
att jobba med :)

samma år var andra dansen disturbia med rihanna då dem dansade med
nät som rekvisita.


året efter det var det tre danser, introdans sur le fil med lite docktema!

pokerface var andra dansen det året med spelkort som rekvisita.

sen var det även detta året som stölderna började. hahahah!
circus skyltar införskaffades och användes som rekvisita till dansen circus.


året efter det var det filmtema, då var det rosa pantern tema på vår dans.

sen var tjejerna bilmekaniker och dansade till shut up and drive.


även en michael jackson tribute gjordes detta året till en mix av michaels
låtar dansade dem med gravstenar av frigolit som rekvisita på scenen.


senaste året var det rocktema så då dansade vi till pour some sugar on me
och tjejerna va häftigast i hela världen ;)

andra dansen var she wolf med shakira då dem dansade i sönderslitna
kläder bakom galler.

sista dansen, så var dem dumpade brudar med sönder gråtet smink
som dansade till låten bad romance.


maaah ja blir helt dum i huvudet när ja kollar igenom dessa bilder
och tänker på att förra terminen kanske var den sista. även fast jag
känner att man borde sluta nu så är det ju något i mig som vill
fortsätta! maaahh!! fyra år med världens härligaste tjejer, får se om
det blir mer eller inte, men fasen va skoj vi har haft :)






:)


Kommentarer
Postat av: Linis

Klart du ska fortsätta Emmyy!! Dans är livet.. Du komm ju gå sönder annars ;)

2010-06-14 @ 15:07:57
URL: http://linisbylinis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0