sjuuuuuuuukt när ja kommer på att ja har umgåtts med samma människor nästan varje helg sen ja gick i 7an :O


martin är bra för att han alltid är hungrig så om man vill äta hänger
han alltid med. han har bra musiksmak och snygg klädstil (undra varför)
och så bor han jävligt nära med vilket är jävligt smidigt.


dennis är cool för han har gjort lumpen, är byggarbetare och har egen
lägenhet. en kompis som helt enkelt höjer min image. han tvingade mig
att kolla på 700 family guy avsnitt tills ja började gilla de. nu är
de fan livet, så tack. sen ska vi gå på winnerbäck i hok i sommar också :)

jesper är bra bara för att han är så jävla kul hela tiden. ja längtar
tills vi gör luftbilen i mcdrivern och har svamp plockartävling igen.
han har sjunkt lite i kompis värde sen han flyttade till malmö dock.
inte så lätt att leka därifrån ju.


kalle o peter är bra bara för att dem kan va så jävla sötis ibland.
typ peter i jespers drak kostym och kalle i amandas siden morgonrock.
peter är sötis när han glömmer chipset när han ska dippa och karl
va rolis när han skrek att min mamma va en kärring när hon klädde
ut sig till tomte när vi va små (om de nu inte va johan, johan vägrar
erkänna att de va han, så får väl lita på att de va karlis då)


jalle är bra för att han är den enda människan som vill vara vaken
med mig fram till på morgonen. även om vi är ute och busar och ger
folk blommor och godis. eller bara åker på älgsafari o snackar skit.


johan är bra för att han (när han vill) kan va en asa snällis och
inte alls lika bitchy som han försöker framstå som, förlåt om ja förstör
din image nu gubben. saknar dock ASgarvet som smittar av sig som
fan så inte en människa i hela rummet kan hålla sig för garv, va längesen.


sen har vi jonathan som inte hängt med precis hela tiden men ändå är
precis lika goooo som alla andra :) ja gillar kompisar som man vet att man
kan snacka med även om man inte snackat seriöst på ett tag. och en sådan
är han, och förresten jonte, hörde du hur mycket ja skrek när du
gjorde mål i lördags eller!? som en jävla galning! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

och jag fick inte vara med:O? vad har jag gjort för att förtjäna detta!? haha jag är inte din kompis helt enkeöt!

2010-03-09 @ 17:07:43
Postat av: Anonym

haahha men dig har ja väl varit vän med ännu längre än så dummer :)

2010-03-09 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0