KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTSKIVA!


igår va de kräftskiva! och de va hur gott som helst! sjukt roligt att något man gör inte floppar för en gångs
skull :) alla va så duktiga och hade på sig sina haklappar och partyhattar och åt kräftor och grejer, till
och med nybörjare som martin och jonathan vågade sig på att smaka på dom små liven. martin jag
citerar; - rööven va ju skiit go. och jonte pillade mest på sin sen la han den på sidan av tallriken, va nog
ingen större hit för jonte gubben haha! men han provade ju iaf. tillome jag gjorde de.

sen hade vi ju dom vana kräftätarna, kalle dennis peter lotta osv. lotta visade tillochmed martin hur
man tog bort bajsranden osv. HAHA amanda va dock rädd för dom, hon tyckte dom va äckliga och luktade
illa! SYYND! men hon tog glatt en hamburgare istället!

jalle och beppe höll i snapsvisorna, beppe va faktiskt ganska usel som i mitten av varje visa skrek SKÅL.
dennis och jonathan va på hugget och snapsade nog mellan varje kräfta. ja snapsade en gång sen höll
ja på å dö. de va ju faktiskt skit äckligt. de tyckte jalle också, men han snapsade ändå, han snapsade SÄD!

kvällen innan när vi fiskade kräftor fick vi 2 kräftor på 8 burar, woho men dom två behöll vi som våra
husdjur och pontus lekte med dom precis hela kvällen och tillslut slängde han in dom i en öppen
brasa vilket inte är så himla schysst, menmen! dom hade väl kul så länge de varade.

överlag så va de en JÄÄÄÄÄÄÄTTE lyckad och trevlig kväll, och vädret höll, inget regn och allt va
himla mysigt. lite otäckt va de när jalle och dennis försökte sexa på gräsmattan men de gick ju över
efter en stund. framåt 2 var det dags att åka hem, då lämnade jag kvar martin, jonte, fidde och
mladen m.m- vilket va ett STORT MISSTAG! mer behöver nog inte sägas. aja FOOD!


Kommentarer
Postat av: Titti

Kolla min älskling :)

Fredrik baby..

Hahja jag kan tänka mig att de var jävlgit odrägliga! ;)

2008-08-17 @ 21:24:08
Postat av: bf power!

haha fidde berättade om den kvällen! haha poor you ;)

2008-08-22 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0