helg = vart fan ligger falks grav?

okej jag är kass på att uppdatera, flåt! men aja snabbdag
genomgång igen! har inte hänt så himla mycket i helgen
så går igenom lite snabbt :)


freitag  -  nästan inte ens värd att nämna, julbord! sen ut till karl 
                 och hänga lite med boysen inte så rockit ;) jooo dom är
                 söta! men sen blev de inte mycket mer gjort!

lördag  -  jalle köpte alla porrfilmer på hela statoil?
                 HAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAH bra robin! 
                 så röd i ansiktet tror jag aldrig jag sett än människa vara
                 innan! och jag förstår heller inte riktigt hur robin lyckades
                 välta HELA hyllan md porrfilmer över sig. men! underhållande
                 va de :) de va rooooooooooligt :) och ja just de, bildbevis ;)
                 
                 sen fortsatte kvällen först mot max, mmmmmm och de är nu
                 fan bestämt att orginal dippen är godare än curryn! :) sen fick vi
                 för oss att vi skulle åka till falks grav. uuuuuu :) MEN istället åkte 
                 vi 70 mil för långt och hittade inte och blablabablablaa vi
                 kom aldrig till den jävla graven iallafall, istället började jalles fula
                 bil krångla och vi fick åka i 50 km/h hela vägen hem. tuuuur :) 


söndag - okej ännu en lekdag denna veckan iom att folk är lediga woho :)
                 så jag och jalle (dom trogna lekarna) bestämde att nu jävlar ska vi
                 leka och thilda ville också vara med och hon hade precis fikat så
                 hon tyckte vi skulle fika igen, seriöst människan blir aldrig mätt :) :)
                 så vi hämtade upp beppe och åkte till rasta och fikade, johnjohn kom
                 också och bjöd på besök. sen åkte vi på älgjakt, men inte fan fick vi
                 se nån älg denna gången heller, sen skulle thilda övningsköra och
                 ja fick sitta fram :) de gick bra enda tills thilda tyckte de vore bra att
                 väja ner i ett dike? hmmm! men robin räddade situationen som vanligt
                 och sen åkte vi hem till mig och åt chips OCH dippade :) åt kinderägg
                 och kollade på film :) de va nice :)


Kommentarer
Postat av: Jalle

Ok emmy helen gustavsson för det första så köpte jag alldrig några filmer vill jag på peka jag skulle bara köpa allihopa och för det andra så är inte min bil ful den är antik bara man ska känna sig notalgisk när man kör den dessutom var det halt på vägen och för eran säkerhets skull körde jag sakta.FAN. Det var inte det enda thilda ville köra ner i hon ville köra in i ett 5 meter högt staket me jävla tur att man kör en pansar vagn. men det va en trevlig helg

2008-12-22 @ 13:27:52
Postat av: Jalle

Ok emmy helen gustavsson för det första så köpte jag alldrig några filmer vill jag på peka jag skulle bara köpa allihopa och för det andra så är inte min bil ful den är antik bara man ska känna sig notalgisk när man kör den dessutom var det halt på vägen och för eran säkerhets skull körde jag sakta.FAN. Det var inte det enda thilda ville köra ner i hon ville köra in i ett 5 meter högt staket me jävla tur att man kör en pansar vagn. men det va en trevlig helg

2008-12-22 @ 13:29:07
Postat av: emy

hahahahahahah! robin bilen är ful! inte antik, FUL! ;) ja skojar 240 is the shit woooo o o :) aah hon va fan på hugget, tack för att du skyller på henne och inte mig med staket incidenten ;) hahaha

2008-12-22 @ 13:31:49
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: martin

har emmy kört in i ett staket igen:D

2008-12-22 @ 13:36:33
Postat av: Jalle

AHhaha ne vi höll på vadå igen förresten?????????????

2008-12-22 @ 13:38:13
Postat av: emy

hAHAHAH martin håll käft :) och vafan vadå igen :) vänta vem va de som körde in i ett staket dagen innan sin uppkörning, snacka inte martin ;)

2008-12-22 @ 13:38:15
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: martin

alla vet att emmy altid kör in i staket o stolpar när vi ska övningsköra med henne:D

okej allt kanske inte stämmer här. men mycket

2008-12-22 @ 13:40:18
Postat av: emy

hahahahah martin du är körd nästa gång ja åker i din bil ska ja trycka på funk som straff :) jävla bajshuve! :) och jalle. SCH! :)

2008-12-22 @ 13:46:09
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Jalle

Hhahahaahhaahha nu kommer det fram emmy du kan ju bara köra på "växel 2" sade linn igår haha, just det martin du starde ju med växel i rätt in i staket med körläraren i jämte hahahaahahaa

2008-12-22 @ 13:46:42
Postat av: emy

hhahahahah gillar att du förnedrar martin lite men vafannn ja kan köra på 3an med :) grymmis hihihi

2008-12-22 @ 14:19:27
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGGA

2008-12-22 @ 21:32:12
Postat av: emy

asa snygga! :)

2008-12-23 @ 00:24:38
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0