dansdansdans.

nu drar det igång igen, dans för fulla muggar, :)

idag va första dagen med min gymasiegrupp och dom va grymma,

lite ovant att ha folk som man vanligtvis hejar på i skolan och känner på annat håll men de va roligt det också.

britney - piece of me, blev låten. kanske inte den mest välvalda låten men min tanke på dans matchade kanon bra till låten så fick bli den. och efter lite övning ser dansen faktiskt redan riktigt lyckad ut :) detta kommer bli en bra termin iii :)


image7


imorgon har jag högstadie gruppen hoppas att deras debut blir lika lyckad som gymnasiets :)
man kan ju bara hoppas. mahh massa tjat om dans. för övrigt var lotta här idag och hjälpte mig med massa matte B bajs :) hon är grym och jag är sämst :) som en mellanstadie elev för fasen :)

nu ska ja hoppa in i duschen sen blir det dubbla sex and the city avsnitt innan sängen :) ajöss! (emyemy)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0