partyparty


miiioo ikväll är det fiesta som gäller, jag och snyggmartin har taggat och varit inne i stan och fixat kläder och skor och grejer till kvällen :) iiiu martin va tillochmed så pass vågad att han köpte en sjal efter lite tjat och övertygande om att den va snygg :) kvällen kommer börja hos jonathan gunnarsson med lite förfest och dylikt sen får vi se om det slutar med stan eller hos stålis som skulle ha lite mys :)

image4

förhoppningsvis går kvällen enligt planerna men vi får se hur det går, om inte kommer senare uppdatering :)
nu kommer strax dennis och hämtar upp oss och sen åker vi till vgd. partyparty!

image6

förfesten började hos jonathans mor som planerat, iii mycket trevligt. vi delade på en familje pizza och satte igång med att spela med vilda charader som beppe va så mysig och tog med sig :) mitt lag förlorade varje gång, himla skit- men spelet va himla roligt. sen begav vi oss mot torsbo till stålis och fortsatte festandet.

kvällen var likt många andra precis som vanligt, fest hos stålis det vanliga folket var där och det vanliga hände. haha det ända ovanliga var väl att jag och amandy stötte ihop med lite trevliga sthlmare som vi tillbringade lite tid tillsammans med, detta höjde stämmningen en del och gjorde kvällen iaf lite mer unik. :) nu är det söndag och jag är trött, men mer blogg en annan dag. ajdööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0