överlistad av en fluga?

såhär irriterad har jag inte varit på verkligen jätte jätte länge. enda sen ja kom hem cirkus klockan
03,00 har en förbannad fluga på mitt rum varit runt mig hela tiden. okej att den har suttit och tagit
de lugnt på väggen ett par gånger med. och alla dessa gånger har ja varit på hugget och verkligen
ansträngt mig för att slå ihjäl de aset! men icke! ja har verkligen blivit överlistad. AV EN FLUGA!
de är ju helt sjukt. har säkerligen försökt slå han 20 ggr och missat varje gång. förutom en gång
då ja ''typ'' träffade och klämde hans vinge med de senaste numret av se&hör
(som för övrigt är den sämsta slå-ihjäl-flug-tidningen genom tiderna. antingen viker den sig bakåt
eller så faller den framåt precis när man ska slå. aja till saken så klämde ja hans vinge men sen
lyckades han flyga ifrån mig ändå. ja blir så himla trött! hur svårt ska de va? nu skulle amanda
varit här, hon är grym på sånt. hon skulle aldrig ge upp hon skulle inte lägga sig förens den förbannade
flugan låg död på backen. till skillnad från henne så surar jag ihop och sätter mig i protest och skriver
ett irriterat blogg inlägg om situationen.

ibland hinner till och med flugaset flyga iväg redan innan ja försökt slå honom, de räcker att ja börjar
röra vid tidningen så fatttar han vinken. bara under den tiden ja nu skrivit detta har ja försökt slå
honom 4 gånger, men inte fasen lyckas ja. snart lägger ja mig och lipar om han inte dör! aja, laddar
upp en bild då ja va glad och nöjd för att bryta mönstret lite! enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0