sex and the city sex and the city sex and the city sex and the city

tro det eller ej men idag har jag fått med mig martin på den nya sex and the city filmen.
jag behövde inte ens tjata han gick med på det på direkten okej kanske till anledning
för att titeln på filmen innehöll sex. annars tror jag han hade hoppat.

när vi väl kom in på bion fick han skämmas lite då han va ensam kille i hela salongen.
okej en till var det men vi var alla tre. (jag martin och amanda) helt övertygade om att killen
i fråga var antingen gay eller iallafall bi. så martin tyckte inte riktigt att han räknades som kille.
i typ mitten av filmen bevisade sig martin inte heller vara så fruktansvärt manlig. först lipade
han mer än va jag och amanda gjorde tillsammans. de är ju som att börja lipa när den
ryska pianisten i talang 2007 spelar ett stycke (återigen martin som började lipa) haha!
sen mitt i all seriös tystnad i filmen så lägger killen ett asgrav, då både jag och amanda
ifrågasatte varför i helvete vi tog med honom bland folk. ibland är man efterklok. men som
alltid så gillade jag ändå hans sällskap men ibland undrar man ju vafan han tänker på :)

men filmen var kanon. jag blev väldigt positivt överraskad, okej att filmen var som ett ända
långt sex and the city avsnitt men vem klagar? jag klagar alltid när de vanliga avsnitten tar
slut, detta hade aldrig för mig behövt sluta. 2 och en halvtimma kunde likagärna vara 5!
nu är de nattidags imorgon är de fredag. fan va ja är sugen på fredag! sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0