01:29

wohoo! idag har ja inte gjort
ett skit värt att bloggas om,
men får väl ta och göra de ändå :)
just nu är ja ganska trött för
klockan är mitt i natten och
ja ska direkt efter detta inlägget
sussa! men som vanligt vid
denna tiden sitter man och
väntar på att lottan ska logga
in så man får se hur hon har det :)
iallafall så har jag idag, sovit
för länge, och sen åt jag och mikey
pizza MUMS :) sen mös vi några
timmar tills ja bytte ut honom mot
amanda! så kollade vi på bonde
söker fru! ja hatar de programmet!
vet inte varför men hatar alla
sånna program. blää!

Kommentarer
Postat av: lottapotta

naw plutten, mitt internet var icke i funktion imorse, försökte med det hur lääänge som helst:(

2008-11-06 @ 16:18:44
URL: http://lottacarlsson.wordpress.com
Postat av: emy

fasen för dig du borde ha spö :) har öppnat ditt paket, för klockan är faktiskt över tolv nu :) tack baby! va jätte sött, med omtanke :) miss u!

2008-11-07 @ 00:18:01
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0