BUSUNGAR! hihiiih

idag har jag och mannen med de finaste ögonen i
hela kommunen busat utav bara fan! hihihhi
(hata mig inte jallegubben ögonen är skit fina haha)

som de flesta andra gånger är de beppe som står
som offer, vet inte varför men det är alltid lika
uppskattat att jävlas med den killen :) så vi beslöt
oss iallafall för att va lite dumma mot honom,
vilket betyder, grenar blev intryckta i bilens baksäte.
tomburkar fastknutna bakom bilen och även en
fasttejpad på hans antenn! skulle även vilja poängtera
att beppe faktiskt får skylla sig själv som blir offer.

har man en bil som inte går att låsa är de ju lixom
som gjort för jävelskap, iallafall enligt mig och jallis :)

så de vi egentligen försöker göra är att lära killen en
läxa, KÖP DIG EN BIL SOM GÅR ATT LÅSA FÖR
HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja de va iallafall de som blev gjort på beppes bil.
men vi hann med mer bus under kvällen hihihi :)


hihihi flera postlådor blev också lite terroriserade!
jag skulle vilja stryka under LITE för blommor på
posten tycker ja samtidigt är lite snällis gjort av oss!
ja menar vem blir inte lite lycklig av de? :)

ja nämner inga namn av vilka som fick post men
de va dom som va värda de iallafall hihi!
skulle vilja säga som så att denna postlådan är
de nog inte jättemånga som känner igen hihi!

allt som allt så va kvällen skojig hihi tack jallis för
gott sällskap, även lite älgsafari blev de men som
vanligt ingen älg :(:(:(

aja dagens ris! går till alla jävla glashala gator
som gör att man kan trilla 700 gånger per kväll.
och dagen ros! går till JALLIS! hihi för att han va
sjukt bra kvällsunderhållning och kom så fort ja
frågade om han ville leka :) nu! sängen! natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är inte som alla andra i skillingaryd!

2008-11-05 @ 03:25:55
Postat av: emy

hahaha ne de är väl jävla tur de! vi är skit rooolya! :)

2008-11-05 @ 03:33:18
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Jalle

Jag kommer inte från skillingaryd och jag är inte heller som alla andra så det så haha

2008-11-05 @ 03:41:52
Postat av: Jalle

Det är väl klart man ställer upp när man får chansen att vara med på dom berömda djävulskapen, men jag tycker det va mer deisign en bus, blommor i postlådorna kanske blir mode lr ett halvt äppelträd i baksätet på en liten peugeot kanske blir nåt vem vet... synd med älgarna där men men trevlig kväll/natt.

2008-11-05 @ 10:44:13
Postat av: thildis

din jääääävel de e ju min postlåda :D

2008-11-05 @ 13:46:36
URL: http://thildafrisk.blogg.se/
Postat av: emy

hihihihihihiihihih! offer! och jalle jag tror beppe uppskattade grenarna som attan! :)

2008-11-05 @ 13:54:49
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Linis

Hahaha, för fan emmy. Äntligen har du fått din kombination av löv, grenar och äpplen i Beppes bil Vi har föröskt länge men aldrig riktigt lyckats. Jag är stolt över dig :D

2008-11-05 @ 14:56:11
URL: http://liniscarolina.blogspot.com
Postat av: emy

hahaha jaa eller hur :) fan de tog en stund men nu jävlar är uppdraget slutfört :)

2008-11-05 @ 15:35:57
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: lisa

han jalle får du presentera mig för :)

2008-11-05 @ 16:14:16
Postat av: lisa

han jalle får du presentera mig för :)

2008-11-05 @ 16:15:26
Postat av: emy

hahaha ahh de ska ja göra :) grr

2008-11-05 @ 17:17:15
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0