jag hatar hösten!

idag saknar jag sommaren, jag saknar att ligga
på bryggan ute i stugan och äta jordgubbar med
amanda och bara må väl, fan! hösten och vintern
gör allt så mycket jobbigare! okej att ja egentligen
gillar snö och sånt, men fan sommaren är så
enkel, himlaskit höst!

den lätt bästa sommardagen jag hade i sommar
var den dagen vi låg heeela dagen och kvällen på
klippan, solen gick i mål klockan 10 på kvällen
och vi grillade korv och vi hade bara så sjukt mys.
kan de inte bara vara så jämt?

nu är de kallt och aldrig sol och de är bara inte alls
lika bra, faan! aja helgen har varit soft, i fredags
va vi i skövde. woooooohooooooooooooooooooo
de va faktiskt över förväntningarna, och då hade ja
ändå jävlgit höga förväntningar :)
träffade massa nytt folk och även gammalt folk
som man inte har träffat för allt på länge, de blev en
sen natt som fan, tror inte jag somnade förens halv
7 helt sjukt! och de kändes som att klockan va typ 3.
ja och beppe fick dela madrass iom att vi va typ 70
stycken som skulle sova hos anton, men fan att
beppe skulle ligga och krama min vad hela jävla
natten! ville sparka honom i huvudet flera gånger,
men snäll som ja är så gjorde ja inte de utan bet
ihop och somnade om :)

morgonen efter va inte alls lika mysig, ja har aldirg
sett ett hus se så förjävligt ut! de va verkligen helt
sjukt! men vi hjälpte fan till, vi är duktiga! när alla
hans andra lata lumparpolare låg och sov gick
vi upp och städade jätte duktigt. sen maxade vi och
sen åkte vi hem :) hemresan gick bra, trots att vi
en liten bit va tvugna att ha en trotsig sthlmare med
oss så överlevde vi :) i lördags satt vi kort och gott
hemma hos mig och förfestade lite sen hände de
inte mkt mer :) haha natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0