jobbodans

idaaag har ja haft min näst
sista lektion med gymnasie
gruppen, mysiga brudar hela
bunten! anledningen till att ja
ens skule överväga att
fortsätta nästa år är för att
alla tjejer i den gruppen är
så sjukt söta :) ta åt er brudar :)

vi fixade och donade massa
idag iallafall, så nu är de bara
en lektion kvar innan
uppvisningen, och allt känns
skiit bra. nästa vecka blir
de lektion med klädövning
och allt sånt, sen är vi fullt
förberedda :) aja bild på gruppen
iallafall! snyggingar!:)


dagens ros går därför till alla söta danstjejer! som bara är allmänt värda dagens ros :)
okej så ja gör lite reklam samtidigt, dansuppvisning 28e och 29e, missa inte! :)
uppvisningen för ungdomar är den 29e, då är inte alla småbarn med :) :) hihi
ett litet plus i kanten är också att tjejerna är grymma på att svabba golv! HAH
lite intärnskämt men aja dom som va med på lektionen vet va ja snackar om :)


och dagens ris går iallafall till all jävla svart spray färg i hela världen! luktar jävligt mycket,
(inte illa, bara mycket) så man får ont i huvudet! och sen är de helt omöjligt att få bort från
fingrarna! :)

aja jobb imorn, iii så måste sussa nu, känner mig som en gammal kärring, har inte legat
iäng efter 22 någon dag sen ja började jobba, de är så illa olikt mig :) menmen man ska
väl växa upp någon gång :) nattinatti :)


Kommentarer
Postat av: mirre

slemmy, ja ringde dig du svarade inte. slutatde träna tjugo över sju så blev lite med tid, men jag kan ju komma när ni övar med kläder?:)

2008-11-19 @ 14:45:11
URL: http://miriamsdamrum.blogg.se/
Postat av: loooootta

ojoj, sjutton känns så konstigt att det ska vara dansuppvisning "redan" :) titta en gång extra med ena ögat åt mig också;) och angående sovandet WOHOOO, du är snart uppe i mina takter;) dessvärre har jag börjat med att vara uppe sent numera. hoppas du haft en bra dag stumpan!

2008-11-19 @ 17:53:02
URL: http://lottacarlsson.wordpress.com
Postat av: emy

miriam tyst! du har bränt dina broar ;) och potta ja fattarinte att ja börjar bli lika mycket tant som du ;);)

2008-11-19 @ 20:49:34
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: ewe

anledningen till att vi dansar är för att du är ledaren (;

2008-11-28 @ 15:24:54
Postat av: emy

hahah aww ewe! sötaste kommentaren ever! :)

2008-12-17 @ 23:19:36
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0