idag har vi haft lunchmysis!


idag kom martin till mig när jag hade vaknat! vi hade faktiskt bestämmit att vi skulle leka idag!
för han skulle va hemma från jobbet på grund av sin fotskada! AJAJ INVALIDO! aja! sen
väntade vi in beppe som också va ledig idag. OHH SÅ LÄGLIGT! :)

sen åkte vi ner (martin i innetofflor) till hemköp och köpte mjölk och lite andra onödiga saker!
sen kokade vi massa makaroner (beppes fel att de blev så åt helvetes mycke makaroner)
och ja gjorde stuvning. STOLT! och martin värmde köttbulle! han sög på de faktiskt!

aja nu kommer lite pics på folket som va med på lunchisen! med andra ord ja, pattin och bepp :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg märke till att martin åkte i innetofflor, väldigt viktigt:) hah!, vet du va ja kolla på ellleeeeeeeeeeeR? ja tror jag döööööör.

2008-10-07 @ 02:02:17
Postat av: amanda

lägg märke till att martin åkte i innetofflor, väldigt viktigt:) hah!, vet du va ja kolla på ellleeeeeeeeeeeR? ja tror jag döööööör.

2008-10-07 @ 02:03:33
Postat av: emy

HAHA jaa veeet va du kollar på, för ja kollar nog på exakt samma sak! ELLER? :) han e så jävla het :) G-R-R

2008-10-07 @ 02:04:59
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0