ifall man blir bjuden på knark och droger så ska man säga nej tack jag tar hellre en korv HAHHAHAHHAHHHHHAHAHHAHA



- nu är det nog väldigt många som undrar,
- hur uppstod påskriset,
- jo de va så att de va faktiskt en indian som ramlade i en buske.
- och resten kan ni ju räkna ut själva
- asså hans fjädrar fastnade oså tyckte man att de va snyggt
- så lät man dom va kvar.
- och just då så va de påsk, logiskt nog

HAHAHHAHAHAHAH jag kan kolla på detta hur många gånger som helst jag dööööör!
jag älskar hennes bästa påskminne med andy som har varit dum i huvudet mot henne 3 gånger
redan iår HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHH(kort andningspaus)HAHAHHAHAHAHAH

nu ska ja krypa
ner jämte mikey
och soova :) natti










Kommentarer
Postat av: emsie

SV: Tack ;)

2008-10-03 @ 09:32:16
URL: http://emmsie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA

2008-10-05 @ 14:00:04
Postat av: emy

visst e hon rolig. (anonyma kommentarer suger) våga skriva namn! :)

2008-10-05 @ 15:58:46
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0