SOCKERBULLEDAGEN!



igår bakade vi sockerbullar, SOCKERBULLAR! så himla gotti :) ja är faktiskt skitstolt över mig och
amanda som klarade av HELT SJÄLVA att baka riktiga sockerbullar, okej med lite hjälp av lottas
mjöl och socker :) linis bidrog inte med ett skit! hon satt bara vid bordet och käkade deg. BLÄÄ :)
mamama
aja ett steg närmre vuxenlivet är ja och amanda nu iallafall
när vi kan bara sockerbullar utav bara fan!

sen kollade vi på en film maid of honor, dempsey är snygg och de va väl de enda filmen hade att
komma med, nee nu ska ja inte vara sån de va en klassisk amerikansk film pojken får flickan blablabla!
sen käkade vi massa sockerbullar så vi höll på att dö och sen massa tjöt och även den klassiska
tjejgängs knull listan blev skriven. tänkte att ja skulle lägga ut den här på bloggen. de blir nog uppskattat ;)

1.
RYAN GOSLING!
2. 8?an som alla är överrens om måste va skitbra i sängen.
3. M M M snygg storebrorsa
4. flyttaren
5. han som är lite för kaxig men dock nog är sjukt bra i sängen
6. lammköttet
7. martin andersson (HAHAHAHA)
8. han som fiser så de luktar verkligen ILLA!
9. militären
10. RYAN GOSLING!

Kommentarer
Postat av: lotta

hahahaha, mitt guldfiskminne har redan glömt hälften:)

2008-10-10 @ 15:26:27
URL: http://lottacarlsson.wordpress.com
Postat av: emy

hahaha jotack ja förstog faktiskt de ;)

hmmm flyttaren lotta M M M

2008-10-10 @ 16:21:47
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Linis

hahaha de enda jag minns är ryan gosling och lammköttet haha.. jag vill ha den riktiga listan I MIN PLÅNBOK ;D

har du läst mitt blogginlägg från igår? älskar det fins natt sms:et jag fick :D hahahaha

2008-10-10 @ 17:14:35
URL: http://liniscarolina.blogspot.com
Postat av: emy

hahah nee ja har inte läst. im on it :) och den riktiga listan ska infinnas i din plånbok inom kort så du kan kryssa av HAHAH

2008-10-10 @ 17:19:25
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0