jag har saknat wilma!


okeej idag har jag varit och fikat hos potta! hon är grym på att göra kladdiskaka och rinnig vaniljsås :)
sen kollade vi på lite balbilder och snackade sjukt mycket skit som vanligt. de va allt för länge sen.
SEN TRÄFFADE JAG WILMA! lottas vovve som ja inte har träffat på länge. hon hoppade på mig och
slickades och va skit jobbig, hon har saknat emy :) mimi sen åkte ja ami och lotta hem till mig och
åt varma mackor och oboy, och ännu mer skitsnack i köket blev de :) tack för idag bryyydar!

JAG HAR SAKNAT WILMA!

Kommentarer
Postat av: JS

ooo hoppas du hade bra dag med bra hund!

2008-09-09 @ 02:16:42
Postat av: lina

snyggingar :)

2008-09-09 @ 02:19:23
Postat av: ccemz mobiler

Hej Vi är ett företag som säljer mobiltelefoner till väldigt låga priser. Kom gärna in och ta dig en titt. MVH CCEMZ

2008-09-09 @ 02:23:43
URL: http://ccemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0