och terrorismen fortsätter!


som de flesta läsare utav denna bloggen vid detta laget borde vara medvetna om så pågår det för
stunden ett KRIG mellan tjejligan aka syjuntan (även de mest löjliga och minst påhittiga namn för
ett gäng coola brudar ja hört på evigheter, ta de som en pik viktor!)
och viktor andersson aka tönten!
kriget startades förra veckan då vi placerade en lapp på viktors bil som fick honom att tro att hans
bil hade blivit krockad. jag vill inte säga att viktor är dum, men BLÅÖGD som han är så reagerade
mannen precis som vi hade hoppats, gick ett flertal varv runt bilen, ringde det 9 siffriga numret ett
flertal gånger och bad tillochmed sin morsa leta upp numret på eniro! MEN SOM SAGT ja kallar
honom inte dum! ni får helt enkelt ta den slutsatsen helt på egen hand! :) några dagar efter detta,
med andra ord igår så slog delar av tjejligan till igen! jag och amanda pyntade viktors bil med toapapper
som ni kan läsa om nedan! även detta jävulskap gick hem! MOHAH!

MEN INATT har tjejligan fan överträffat sig själv! vi har busat på som aldrig förr, till och med ansträngt
oss till den milda grad så vi va uppe till jävla klockan 3 på natta! när vi väl va framme i vgd så fick vi en
ganska obehaglig överraskning. HELA VIKTORS LÄGENHET VAR TÄND! alltså upplyst. fanfanfan
sa vi typ i kano! sen tog vi snabbt konstaterandet att viktor hade somnat framför tvn :) så vi slog våran
plan i verket. ett mycke välskrivet plakat blev uppsatt på mannens dörr! ett par väl valda ord MOHAH,
okej även denna gång kanske vi va lite väl råa, men vafan HAN MÅSTE FÖRSTÅ ATT NU ÄR DE KRIG!
här sitter jag nu och är ännu en kväll SKITNÖJD! jag skulle vilja gå så långt som att säga att de nu är
2 - 0 till syjuntan! javlaelektriker ligger under så de bara skriker om de nu OCH DE KÄNNS GÖTT :)
ännu en kväll lägger jag mig oerhört nöjd över nattens busigheter och ger viktor ännu en gång fingret!
NATTI FOLKS!

Kommentarer
Postat av: Linis

Hahaha. Jag använder återigen ordet KREATIVITET! Dessa nätter kommer man ju sent glömma iaf. Finns inget mr Andersson kan göra för att klå oss i denna grenen iaf!

2008-09-30 @ 03:39:05
URL: http://liniscarolina.blogspot.com
Postat av: thildi

HAHAHAHA

2008-09-30 @ 11:13:10
URL: http://thildafrisk.blogg.se/
Postat av: nerdie

nu ska vi inte dra in elbyrån i de här! då brinner ju ja me va vava va?

2008-09-30 @ 12:16:57
Postat av: emy

nee nord fan! vi drar ut dig så du slipper brinna ffs! :)

2008-09-30 @ 13:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0