nu ska ja fan sova! men först 3 erkännanden om mig själv. fan ta den som säger att ja inte uppdaterat duktigt idag :) vill även understryka att fula webbcam bilder är min grej som fasen :)


- när ja va liten ringde ja nästan varje dag till min mormor
och sjöng refrängen av I just called to say I love you för henne!
haha http://open.spotify.com/track/0JxWIjS6dPxSBzCDmZivsq
förövrigt helt okej skön låt hhihihiihhi


- min första pvän va simon jensen när ja gick i 3an. vi va nog
tillsammans 2 timmar, sen ringde ja och gjorde slut med honom. jag
kommer ihåg att ja satt hemma o grät för ja va rädd att han skulle
vilja pussa mig............... ja jisses haha!


- min senaste inlämning i skolan handlade om att min mamma trodde
att ja va adopterad från helvetet när ja va liten. bara för att ja
som 5 åring råkade säga att hon tog saker i affärer när vi va och
handlade, eller slängde mig ner på golvet och skrek SLÅ MIG INTE
när ja inte fick va ja ville. hon kallar de elakt, ja kallar de smart ;)

 


Kommentarer
Postat av: hannes

hahaha asså fyfan va bra mitten bilden är. stört skön.

Kunde inte ha varit lätt att handla med en sådan dotter ;)

2010-02-26 @ 02:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0