dagens ämne, nostalgi.

ii de närmsta två dagarna har varit kiss, jag har dragit på mig en rolig förkylning men det börjar bli bättre nu.
jag vill påstå att de beror på att mina ögonstenar har försvunnit från byn. mandy och lotta har för 5 dagar
lämnat mig för ett roligare idre med profileringen. I HATE THEM! menmen imorn kommer de hem och då blir jag säkerligen frisk igen ♥



jaja, till dagens tema, nostalgi. som ni kanske förstår har man massa dö tid när man är hemma och är sjuk.
och när jag inte har något att göra så sitter jag vid datorn och fördriver tiden med att titta på gamla bilder.
och denna gången har jag verkligen fått mig några goda skratt hihi men värst utav allt är att jag blir lite deprimerad, jag förstår verkligen inte att vi har så tråkigt nu, vi hade ju så sjukt roligt förr. vad har hänt?

image56
MAN SÅG TILL OCH MED ROLIGARE UT FÖRR, AS YOU MAY SEE! HAHA DAAAMN
kanske var vi mer kreativa förr och hittade på saker, som snodde leksaksbilar, matade fåren eller kletade in
kladdkaks smet i ansiktet. allt för att höja stämningen en aning. men ICKE nu har vi bara tråkigt.
detta måste ändras! så från och med nu ska jag vara mer kreativ och hitta på roliga saker varje dag.
från och med imorn ska jag förändra min vardag! WOHO detta ska bli kul :)


avslutar med några riktigt gamla godingar från den tiden då man gick på högstadiet.
ihhh! nu är det natt dags. natti!


Kommentarer
Postat av: Madde

fan va skön du e emmy :)

2008-04-04 @ 14:10:43
URL: http://MLovdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0