dansuppvisning närmar sig!

gårdagen och idag bjöd på de två sista danslektionerna för denna terminen,
alla danser sitter och detaljerna är på plats, kläderna är inhandlade och allt är precis som det ska va!
måste säga att jag är stolt över gruppen nedan (gymnasiegruppen) självfallet är jag stolt över min högstaie
grupp med men gymnasiegruppen va ju min debut iår. så är roligt när det verkligen funkar!
bilderna med rosa heta strumpbyxor är från första dansen (tidningsdansen) ihih!


image83image82image84
andra dansen är inte heller den dålig, ska bli så sjukt kul att se dem fiffla med hopprepen på uppvisningen.
tur att vi har våran IN CASE OF plan om någon skulle missa! så snyggt! haha! nästan lika snyggt som
brudarnas outfits! gillar ni inte klädvalet, speciellt malins body. HAHA!

image85image86image87

sist men inte minst så har vi ju den sköna högstadiegruppen som har haft avslutning idag, lite lipiga var dom
trötta och sånt tjafs, men vi tryckte oss igenom alla steg i danserna och all räkning och fixade till allt där med!
även dom kommer va sjukt snygga på scenen! duktiga tjejer är det,

image88image89image90
jaja, avslutningsvis åkte jag med martin till vaggeryd och körde hem lotta,
ni förgyller min vardag honeys!
me like you! natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0