GE MIG SOMMAR! NUNUNU!

ibland blir jag helt dum i huvudet! som typ nu, jag dör snart om de inte blir sommar! jag längtar
bokstavligt talat ihjäl mig efter värme och sooooool! de va typ 6 veckor sen jag tröttnade på vintern
och redan nu har jag tröttnat på våren för den kommer ju aldrig på riktigt. ena dagen är de kalas väder men
andra dagen så snöar de, JAG BLIR SÅ FÖRVIRRAD!


image78image79

tacka vet jag våran perfekta sommar i kroatien! typ sjukt bra! låg och solade och slappade på stranden (5meter ifrån huset) sen på kvällen va de hacienda och fiesta! WOHO! jag ljuger inte om jag säger att
jag längtar tillbaka som fasen! okej att man delvis va skiträdd att de fanns hajar i vattnet och att vissa
män där nere va lite äckligare än andra, men i helhet så va de en sjukt bra semester jöö!


nu ska ja skriva friskvårds arbete om motion och längta efter sommarn och kroatien ännu mer! adjö!

Kommentarer
Postat av: Andersson

Haha Tuuuuuuur att det kommer regna i Sverige under sommaren (i år oxå)!

;P

2008-04-15 @ 16:20:51
URL: http://javlaelektriker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0