gladdag!

ibland fattar man inte hur snälla vänner man har innan man har skällt lite på dom?
igår skällde ja lite på martin, och nu har jag dåligt samvete, trots att vi lekte igår och hade kul
och gick idag och hade kul så sa ja till honom att han va dum igår. fy på mig!


iallafall är detta inlägget för att hedra martin för att han är typ världens bästa kompis, och för att han har stått
ut med mig så himla länge nu, (jag har stått ut med honom) så blir lite nostalgi bilder på detta också. ihihi


det har hunnits med många posé bilder under tiden med, så de så!
men glad är jag att jag har honom när han inte fiser och lyktar illa vilket händer allt för ofta.
nu ska ja nana! natti!


Kommentarer
Postat av: martin

för det första:) bilden till höger va väl lite onödig haha:P ne skojja digga när du lägger ut svettiga bilder utan tröja på mig;)otroligt glad att du bor där uppe på gatan snuffsen. dröm sött tjejen.

2008-04-09 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0