Grillfiesta hos lütta!

image91image105image106image108
wioo dagen började med ett oerhört nödvändigt besök på fenix kunskapscentrum, när man kommer dit på eftermiddagen får man hastigt reda på att man inte ens behöver vara där. TUR! menmen,
efter lite tid på den soliga altanen så gjorde det ingenting. sedan åkte vi hem och amandas hår blåste åt helvete! sedan åkte jag och boyfriend till mormor och tvättade hennes bil, jag invändigt och han utvändigt.
sedan följde lite kvalitetstid med mormor alltså fika! sen ringde martin 70 gånger under tiden jag var hos mormor och tjötade om attfå leka med mig, SOM VANLIGT! till slut gav jag mig och sa jajaja! lugn och fin vi ska leka när jag kommer hem. MEN ICKE han hann ringa 70 gånger till innan ja var på hemmaplan.

men tillslut blev det lekande! vi begav oss till vaggeryd (emy martin beppe och ami) för att test åka amis nya LONGBOARD! för alla gick det bra utom ami! ni kan nästan tänka er detta förstår jag, hon trillade så mycket som man bara kan trilla!  men ja tyckte de va kul och stämningshöjande iaf! sedan lugnade vi ner oss och avslutade kvällen med korvgrillning och studsmatta hoppande bakom Cc-service. de va värsta kvällen! tack för en fin kväll honeys!
image112image109image110image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0