iiiiiii

att sol och fint väder kan göra en så himla glad förstår jag egentligen inte. När solen tittar fram vill man bara ägna sin dag ute i solen och aldrig gå in.
Ja och Lotta har nog varit de hurtigaste personerna i hela världen idag rent ut sagt:), på morgonen började vi med thaiboxning(vilket var extremt jobbigt,otränad som jag är), sedan tog vi ett gemensamt beslut om att ta en lång promenad i de fina vädret , svängde förbi min mormor och morfar för att mata katten i och med att de är bortresta. Sedan promenerade vi hem och åt lite , men nog av solen hade vi inte fått än:), vi bestämde oss för att ta en liten promenad senare på dagen. gissa om vi kommer sova skönt inatt eller?:). Solen gör en såå himla glad:)
Jag vill ha sommar nuuuu!!!

Vad bjuder helgen på?, lite grillning och mys kanske?, det tackar man inte nej till.





(amanda)

Kommentarer
Postat av: Andersson

Haha det kan du ge dig på Emy. Det är bara hojta till. Helst efter den 25:e.... ;D

2008-04-14 @ 14:53:26
URL: http://javlaelektriker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0