iii, hur har emys dag spenderats?


dagen har spenderats med först en utav de tråkigaste saker jag vet, estet profilering där ingenting händer utan allting står still. men sen fick vi måla lite och då blev jag glad :) men sen blev dagen genast bättre när elinor frågade om hon fick följa med mig och leka efter skolan ♥  sen blev dagen ännu bättre när amanda också kom på besök och förgyllde tillvaron en liten stund  ♥


även martin och lina som dejtade lite idag var vänliga nog att bjuda på sitt sällskap en stund, det tackar vi för ♥

image2

vi gjorde inte alls mycket nyttigt, kollade på våran gamla cabaré film, så nu lever man nog lite längre för sjutton va vi skrattade :) frågan är om man inte hade mycket roligare för sesådär 3 år sedan, när man inte kunde gå på krogen och fick göra sitt bästa på hemmaplan för att få roligt, jag har nämligen ett X antal egeninspelade fest filmer som tyder på att man kunde ha hur kul som helst hemma hos mig när man gick i 9an på högstadiet :)

nu är det en viss person på ingång som jag vill spendera lite kvalitetstid tillsammans med så får bli mer blogg en annan dag, over and out ''emy''  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0