LISEEEEEEEEEEEBERG!


tisdagen i ära hade vi alla skit tråkigt. och martin va som vanligt förbannad för att inget hände på hemmaplan,
så vi tog oss ännu en gång i kragen och tänkte planera något kreativt. de stog mellan liseberg och köpenhamn.
liseberg vann på grund av att vi hade en grabb med oss vid namn JALLE som inte var ledig så pass länge så
vatt vi kunde åkt till köpenhamn, och vi ville ju ha med jalle så då blev det helt enkelt liseberg!

vi hade blivit övertygade av jalle om att de skulle vara uppehåll i göteborg hela dagen, men ICKE!
måste faktiskt säga att regnet va lite av en stämnings dödare, men jonathan höll humöret uppe och
intalade sig själv och alla andra att de inte regnade, vilket va mycket bra och uppskattat.
martin gayade först och gick och köpte en poncho snyggt lisebergs blå som han klädde skitbra i.
jontahan mobbade honom självklart oerhört mycket för detta, men det tog inte en lång stund
förrens jonathan själv va iklädd en likadan. till slut va vi allihopa med i poncho gänget! WOHO

roligaste stunden på dagen va ändå utan tvekan när PETER BLEV KLÄMD I SPIN ROCK! jag tror aldrig
att jag har skrattat så mycket förut, när dom fäller ner skydds grejen så tänkte peter att nu knyter
jag min sko, inte alls olägligt. så dumt nog blev han klämd i skoknytnings ställningen och martin
va tvungen att rädda honom och ropa på puckot som klämde honom! men skrattade gjorde vi.
FÖRLÅT PETER! :)

Kommentarer
Postat av: tina

lät väldigt skoooj :)

2008-07-17 @ 15:03:57
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0