söndag = sitta och mysa på klippan hela kvällen! GREAT!


idag är det söndag, vanligtvis bajsdagen då alla ska börja jobba eller åker in i lumpen MEN INTE IDAG!
idag är det semester och då kan man leka hur mycket som helst, idag är jag stolt över mig själv och mitt
umgänge för att vi för första gången har tagit oss i kragen och planerat en utflykt och lyckats! martin, jonathan,
emmy, amanda, karl och peter tog kalles båt ut till klippan och grillade drack öl och mös utav bara fan!

egentligen är de ja som är grym på att grilla korv men idag fick karl stå för de hela i och med att jag och
amanda inte efter hur mycket ansträngelse (egenpåhittat ord) som helst inte klarade av att få eld i
engångsgrillarna.som dom säger ska vara det lättaste som finns. så lumpar kalle fick hjälpa till
och fixa det hela :)

roligaste stunden på kvällen var ändå när peter valde att plumsa i sjön :) och ja vet att de låter som att peter
är tolv år och så men ICKE 20 hela år den 6e november men ändå lyckas peter halka på en sten och blöta
ner hela sig. inte illa peter! du roade oss alla en stund när även om du själv inte va så himla nöjd :)

weoo sen när vi kollat på solnedgången så åkte vi hem, inga moln på himlen på hela kvällen och sol tills
klockan tio, vad mer kan man begära? joo kanske en film och varma mackor hemma hos mig efter kalaset.
ja men visst de fixade vi också. emmy martin peter och jonte åkte hem till mig och kollade på 27 dresses!
mycket bra film för övrigt. men nu efter en sjukt bra dag ska ja sooova!

GREAT DAY TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0