NEGERBOLL!


idag har jag inte gjort ett skit, än så länge iallafall. mikey kom hit efter jobbet och tog plats ♥
och sen när han vaknade åt vi lite sen BAKADE VI NEGERBOLLAR :) de va fasen inte igår man
bakade de. men gött är de ju :) jag måste dock säga att jag är förvånad över min p-väns skills!
trodde inte han va den hetaste på att göra negerbollar,
eller något annat i köket för den delen.

men iallafall så va han grym. lite lipig när ja sa att han va tvungen att knåda degen. enligt honom
själv va ja dum som ''tvingade honom röra dedär klabbiga'' fan han är ju mer brudig än mig. :)


Kommentarer
Postat av: lisa

HAHAAH sööt

2008-10-09 @ 13:07:48
Postat av: emy

haha eller hur. snarare sur :)

2008-10-09 @ 17:00:43
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: mallan

nej snarare söt,, inte sur.

Kul att jag hittat hit:)

Hoppas allt är bra. Måste synas snart, ta med dig brorsan in, så kan vi köra en helkväll med robin o martina också.

trevlig helg

kramar malin

2008-10-10 @ 09:20:28
Postat av: emy

hha jaa kul att du har hittat hit :) jaa de tycker ja verkligen säg bara till så fixar bi en spn kväll :)

2008-10-10 @ 14:17:18
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0