fredagskväll


klockan är nu 18,40 och det börjar närma sig att vi ska bli upphämtade av självaste mr zeed och åka ner på hockey :)
dagen har varit lugn jag har varit snäll och bränt en eller rättare sagt två skivor till emy till hennes dans för hennes dator är efterbliven och har ingen brännare :)

förmiddagen tillbringade jag med att måla små barn i ansiktet på jobbet (fritiden), ungarna var som vanligt glada över att se mig och helt i extas. hihi. 14,45 var arbetsdagen slut och det var dags att tagga inför kvällen med lite cheesebolls, ja jävlar va ja åt :) mumsigt var det med.

image3


just nu sitter jag hos emy framför hennes fina dator och lyssnar på mina mycket bra brända skivor och är mycket nöjd. snart kommer peter, ohh så spännande att få åka en runda i hans golf, vilken bra början på kvällen :)

nu är det hockey dags, uppdatering om kvällen kanske kommer senare om vi känner oss snälla. hihi häjdo!

image5

hihi lite uppdatering dom förlorade med 5-4 vilket inte va helt fy skam :) men de hade inte allt för mycket publik på läktaren haha. men en person räcker väl gott och väl? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0