ÖL-LAND ÖL-LAND ÖL-LAND ÖL-LAND ÖL-LAND ÖL-LAND


på midsommar gjorde vi som alla andra i kommunen och tänkte, jaaa vi åker någonstans. kanske till öland.
alltså kunde vi lika gärna slagit upp ett tält på friluftsgården i vaggeryd tillsammans med alla andra
vaggerydsbor. men vi bodde iallafall inte tillsammans med alla andra, de flesta vgdbor bodde på lundegårdens
camping och vi bodde på grönhags camping. eller ja vissa av oss :) hihi


klockan 6 på torsdag morgonen var det meningen att vi skulle begett oss emot öland. men halv sju landade kajjan
utanför på grund utav att beppe hade spenderat en halvtimma med att leta efter hans kamera som jag hade
hemma hos mig. är han smidig? ja det är han :) men sen bar det av. lotta körde säkert den första
biten och sedan tog beppe lite mer osäkert över. men vi överlevde och vid lunch var vi framme på öl-land.


framåt kvällen kom resten utav packet och gjorde sig hemmastadda i de FYRA TÄLTEN SOM JAG AMANDA
BEPPE OCH LOTTA SJÄLVA FICK SÄTTA UPP. men smidiga som vi är så va de inga problem!
i vårat heta tält va de jag martin johan och jonte som bodde. trots vissa bortamatcher var vårat tält
alltid lika hett. om man ser bort lite dåligt väder och trötta mornar så va helgen perfekta! och nu ska ja
kolla på OTH jaaaaaaa de ska ja :) heeeidå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0