LOTTAS B-DAY

image155image154
idag har lotta födelsedag som attan! tror inte att någon innan har fyllt år lika mycket som hon gör idag!
iallafall så busade vi till det och gjorde en tårta till henne på hemmaplan sen lurade vi iväg henne till
ICA med hjälp utav Eva-Carin. tack ska hon ha! och även de tre bruttorna alec, mia och martina ska ha ett! :)
medans de befann sig på ICA smet vi in hemma hos lotta, dukade upp och tände ljus och överraskade henne
med sång när hon kom innanför dörren! mycket lyckat! sen tror jag att vi alla kan enas om att detta är
första gången som (jag, martin, amanda, beppe och peter) har lyckats göra en lyckad tårta tillsammans.
annars brukar det alltid hamna något jävligt i, som ett stort päron eller en purjolök mitt i tårtan.
 SÅ EN STOR APPLÅD TILL OSS FÖR DEBUTEN PÅ LYCKAD TÅRTA!

annars va dagen lugn förutom att lite annat busigt fuffens pågick. men blir inget om detta i dagens blogg,
får bli skrivandes om detta framåt i dagarna. HIIHIHIH natti!
image156image157


Kommentarer
Postat av: lotta

:):):) ni lurade mig allt rätt så rejält ett tag på en himla bra dag :):)

2008-05-13 @ 10:42:05
URL: http://lotta89.blogg.se
Postat av: Mads

lilla stumpan där.. de brukar knappt vara någon som kommenterar mina inlägg.. nu har tre redan skrivit under.. plus jag.. plus daniel.. de e 5.. hur många ska du ha innan du ger dig då? ;) ja ger mig aldrig..


puss stumpan!

2008-05-14 @ 00:07:15
URL: http://MLovdahl.blogg.se
Postat av: Nille Nick

Oj vilken fin tårta.. kan inte riktigt förklara hur mkt jag älskar dig emmy! wow

Förresten! vad sa granen under friidrotts-em när han han bröt en av sina pinnar.

Men faan det var ju min bästa gren!

2008-05-14 @ 08:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0