dom har borrat i mig :(


idag har varit en bajsdag. först sov jag jätte dåligt för ja visste att när ja vaknade va de dags att
gå till tandläkaren som faktiskt är de värsta ja vet :( dom är så läskiga och kan göra så ont på mig :(
så kom ja till folktandvården och satt och skakade i väntrummet och va lipig som fan sen kommer
ja in och så säger hon att hon ska ge mig en spruta. :(:(:(:( tänkte ja och blev ännu mer lipig.
hon som sprutade mig va antagligen en himla prao elev eller nått för hon lyckades inte första
gången utav va tvungen att ta om, fan för dig tänkte ja, men hon va snäll hon behandlade mig som
ett barn och sa att ja skulle ta djupa andetag coh kolla på bilderna i taket. ja skiter väl i bilderna
tänkte ja men kollade och blev faktiskt lite lugnare. sen va de klart så skulle ja gå till den andra
doktorn som va jätte snäll och pratade massa så ja hann inte ens märka att hon borrade typ.

men de som efter allt gör mig jävligt trött är att doktorn efteråt kollade på röntgen bilderna
(som också gjorde nästan ont att ta) så sa hon nöjt att men detta lilla hålet hade vi ju nästan inte
behövt borra de va ju onödigt att du ens fick bedövning. TACK tänkte ja och ville ge sköterskan
de längsta fingret men ja sansade mig och gick istället runt med bedövad mun i flera
timmar och surade! aja ja överlevde iallafall besöket vilket ja va osäker på att ja skulle!



Kommentarer
Postat av: thilda

va sköterskan en elefant kanske?

2008-09-03 @ 13:41:12
Postat av: emyyy

ja funderade över de en jätte lång stund. för hon hade så svårt att hålla i sprutan ju. de hade en elefant med haft, de vet ja. :)

2008-09-03 @ 13:50:51
Postat av: Jalle

haha ja du emmy snart 19 och är rädd för tandläkarn, men ett par bilder i taket på bamse så blir du lungn o fin... vet inte vad jag ska säga.

Får väl ha lite skadeglädje över att hälften av fejan inte hängde med riktig i nårra timmar haha

2008-09-03 @ 15:28:16
Postat av: emy

haha va skaja säga de är ju läskigt. de va inte bamse de va siffer bilder. en glass två bollar tre björnar osv haha :) skadeglädjen är den ända sanna glädjen :D

2008-09-03 @ 15:30:13
Postat av: Jalle

Haha då var det sant du visste vad som var på bilderna. Alltså va du i barnsalen vilket moi inte varit på tio år haha.

2008-09-03 @ 15:32:34
Postat av: Anonym

hahahha! barnsalen is the shiiiiet! ja kan ju nästan slå vad om att du är en av de få nästan 20åringarna som fortfarande leker med bilarna i väntrummet, lite pinsamt ;) förresten blev du supt under bordet av två brudar i helgen? pinsamt? hahaha! ÄGD!

2008-09-03 @ 15:34:14
Postat av: Anna

Är det fabian på bilderna?

2008-09-03 @ 20:47:01
URL: http://greeenplace.blogg.se/
Postat av: emy

nope hans brorsa :)

2008-09-03 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0