jag är hellre en anka i en liten pöl än en anka i ett stort hav.

fuck för att vara arbetslös!
jag hatar att bara sitta här, och inte få jobba vissa dagar när dom inte ringer.
bläblä fast jobb ska fixas snarast! högst på prio listan!

aja idag har ja inte gjort alls mycket, dansat lite till dansen som förövrigt
kommer ta upp hela kvällen som vanligt måndag tisdag!
uhh! när vardagen suger har man verkligen inget att se fram emot!

+ att ja har sovit kass som fasen inatt! vridigt och vänt mig som om de vore
fullmåne eller nått, är de de? då är de därför iallafall!
aja nu ska ja kolla klart på smala sussie som för övrigt är typ en av dom skönaste
filmerna på flera år, och vänta tills klockan blir
halv 8 så dansen börjar, ännu en sak som stör mig att dansen är satt så förbannat
sent iår. slutar halv 10 hur seg är man inte då? kiss på de!








see you!

Kommentarer
Postat av: lisa

snygging är du! du får börja jobba hos miig :)

2008-09-30 @ 18:01:38
Postat av: adisa

ja ska till kuba ju!. ja lisa och hennes sysssling stina.. kuba mexiko o jamaica..=)

2008-09-30 @ 18:30:42
URL: http://adisam.blogg.se/
Postat av: emy

hata adisa för att hon får åka till kuba! och lisa är snäll :)

2008-10-01 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0