hur är man egentligen sötizzzzz? ja och thilda har fixat ihop en sötizz top 10 lista så ni ska fatta va riktigt sötizz är :) ENJOY!

10.    en välförtjänt man som va nominerad på många sötizz bilder, killen har 
           de vi kallar för DET man måste ha när man ska va riktigt sötizz! grrr!


9.     tre killar som på denna bild är förbannat sötizzzzz! nästan bud på att
        säga att så fort man har partyhatt på sig så är man sötizz speciellt med
        den minen som jallis har, grrr! :)


8.     gyllene sötizz regel, alla killar som går med på att åka slänggungorna
        är och ser jääääääävligt sötizz ut hah! även om de inte är så manligt, ;)


7.     bara för att vi undrar varför i helvete peter gick med på detta!? och att han
         lät de fångas på bild!?? meeen bilden blev jävligt sötizz! :)


6.     behöver vi säga något egentligen!? ja menar de första man tänker på
        när man ser bilden är ju fan va denna killen är sötizz! och lite efterbliven?


5.     ser man ut som att man är med i back street boys så är man sötizz de
        är inget snack om saken :) jonte kommer på en välförtjänt 5e plats! :)


4.     jallis får en till bild med på listan, kanske inte så himla otippat? hah
        han är ju bara en väldigt sötizz kille grr! speciellt i poncho när han
        lipar för att de regnar så mycket ute, inte så manligt men asa sötiz :)


3.     även pattin får va med på listan två gånger, men inte heller de är väl
        speciellt konstigt, ja menar se på han. SÖTIZZZZZZZZZZZZ! :)


2.      jag förstår att ni har väntat på att hitta beppe på denna lista och här
         är han! iklädd nattlinne, hur sötiz är man inte då!? alltså killar som
         sover i natt linne = SÖTIZ! :)


1.     och etta på listan blev johnny, efter att ha lekt med barbie med oss är 
        de väl inte speciellt konstigt att killen blir vald mest sötizz, vafan även
        fast vi tvekar på hans sexuella läggning efter denna bilden så är den
        fortfarande jävligt SÖTIZ :)


Kommentarer
Postat av: JD

Emmy gumman..du behöver inte tveka över min läggning,är trygg i min sexualitet, så klarar av att leka med barbie! och då är det dock INTE att jag är bög som många säkert tror,men puss på er alla som försökte vara zötare!:)



Tack Emmy och Thilda (ni får pengarna till helgen)

2009-03-09 @ 23:46:07
URL: http://lättseger.blogg.se/
Postat av: emy

hahahah! mutade ;) naaaaaat du blev helt på egen hand, duktig sötizz som lyckades bli etta! :) hahah men de med sexualiteten, vi ska nog inte överdriva gubben? du är ju öppen för förslag?!? HAHA

2009-03-10 @ 00:25:00
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha sköna bilder

2009-03-10 @ 00:28:33
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: emy

hahah mycket sköna, :)

2009-03-10 @ 01:13:12
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Jalle

Jag vet inte va johan pratar om tror han är mest sötizz bara för att han råkade få nr 1 på sitt fikus kort, alla vet ju att jag är mest sötizz för jag är med på mest kort hela fyra stycken oj oj sug på den din barbiegay!





ok johan är lite sötizz då!

2009-03-10 @ 15:08:00
URL: http://mestsötizzzigentligen.blogg.se/
Postat av: JD

Lilla Jalle, nu ska du lyssna på mig!Som du kanske märker så kvittar det om du är med på 4kort eller 9kort.. du kommer aldrig upp i min nivå iaf! :)



hihi men gillar dig som kille iaf, puzz

2009-03-10 @ 15:13:51
Postat av: emy

hhaha hörrni, vi hade aldrig gjort denna listan om vi visste att de skulle bli catfight mellan två av våra mesta sötiizz killar. men för att ordna upp de hela, sötizz listan är lag jallis, tyvärr, just nu är johan mer sötizz, men om du anstränger dig kanske du kommer etta en vacker dag! ingenting är omöjligt ;)

2009-03-10 @ 15:17:43
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Jalle

Haha ne ok dallas jag vill nästan inte komma upp i din sötizz nivå för jag vet inte om jag vill ha en rosa kanin i huvet och en liten stackars docka som jag tror du hade tänkt försöka göra nåt sexuellt shame on you noughty noughty boy

2009-03-10 @ 15:20:19
URL: http://fortfarandemestsötizzz.blogg.se/
Postat av: Jalle

Haha men emmy du har gjort en felaktig lista det fattar vem som helst ju så nu blir jag sur tycker ettan ska ändras

Postat av: Jalle

Haha men emmy du har gjort en felaktig lista det fattar vem som helst ju så nu blir jag sur tycker ettan ska ändras

Postat av: JD

HAHA..Men det är bättre att sitta med kepsen bakåfram med 2apor i famnen...vet att du vill ha en trekant, men det funkar inte med 2nallar jalle! skärpning:)

2009-03-10 @ 15:28:42
Postat av: Jalle

Johan är tråkig, jonathan är sötizz med sin frissa så sötizz så han nästan skulle kunna vara ett offer för jd en sen lördag kväll haah

2009-03-10 @ 16:56:00
URL: http://www.jagägeralla.blogg.org
Postat av: thildis

nu ska vi inte va elaka!!!! va snälliz annars är ni inte sötizz:(

2009-03-10 @ 17:17:50
URL: http://thildafrisk.blogg.se/
Postat av: emye

mmm! inte elaka! alla som är med på listan är iaf lite sötizz va nöjda att ni ens kom med för fan! sluta bitcha! (robin) fy!

2009-03-10 @ 17:24:47
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0