lika som bär! ??????????? haha!

okej ja va trött på att plugga och hade inget bättre tidsfördriv, så WOHOOOO!
så ja tänkte att ja tar väl reda på vilka kändisar mina kompisar liknar :)
hahahahahhah! underbart! :) så har man inget liv så kan man gå in på
my heritage och kolla vilken känis man är lik, woooho! ENJOY! :)



ja tycker att de börjar bra med att beppe liknar sarah jessica parker? :) hahah
menmen, ja säger inte emot, ja ser likheten. grrr!


och vem blir förvånad när jonis blir lik någon i backstreet boys? och tillome
den av dom som ja va kär i när ja va liten (mindre) nick! GRRR! hahah :)


amanda blir lik hon lebben i OC, SOM JA HAR SAGT INNAN ATT HON E LIK! :)
grym e ja, jessica simpson och fergige, GRR men vafan paris hilton? nono!


hahah vetifan vem den fula första gubben är som robinho blir lik men hahaha
han är lik 50 cent, ja garvar och skrattar ihjäl mig på samma gång. SÅJA! :)


fan! måste svälja min stolthet nu och kanske ge med mig, pettson och fidde
kanske hade en poäng då, att ja e lik jacke men vafan ja tycker inte de! menmen


HAH! IN YOUR FACE JOHNNY! också detta har ja sagt innan att joan är lik han
i OC och detta har vi nu också fått bekräftat! HAH! ännu en gång är ja grym :)


sist och minst, pattin! neeeeeeeeeeee nu va ja dum, men chuck bass i
gossip girl, lite otipp att han blev lik honom men fan när ja tänker efter så kanske
dom är lite smålika. mjaaaaa! kanske! :)


sååååååå nu har ja iallafall haft lite roligt en halvtimma denna lördagen! herrå! :)

Kommentarer
Postat av: amanda

jo lite liknelse på vissa stämmer allt må jag säga:):) haha.

2009-03-14 @ 15:52:16
Postat av: emy

hahaha eller hur ;) underbart!

2009-03-14 @ 15:56:04
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: jonte

haha underbart roligt att robin blir lik 50 cent :) sen tycker jag d e nice att namnet robinho har slagit igenom :) cred till mej :P

2009-03-15 @ 14:20:02
Postat av: emy

hahahah jaa visst är de härligt :) ja duktigt av dig som förde in de :) mycket duktis jonis :)

2009-03-16 @ 02:08:43
URL: http://emmyoamandy.blogg.se/
Postat av: Jalle

mmm det va ju kul att jag är lik nån loser rappare haha skrattar hela tiden och robinho det är väl därför då systemet tror jag är nån jävla brasse ååååh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0